• Korygujemy postawę

    Połączenie ćwiczeń Tai Chi / Qigong / Lok Hup pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków siedzenia i stania oraz zapobiegają ich pogłębianiu korygując postawę, a także zmniejszając dolegliwości bólowe pleców i kręgosłupa.

    dowiedz się więcej →

  • Czas na wyciszenie

    Chcesz zmniejszyć dolegliwości kręgosłupa? Pozbyć się napięć codziennego stresu? Poprawić swoje samopoczucie i wyciszyć się?

    Pomoże Ci w tym unikalne połączenie ćwiczeń zaczerpniętych z tradycyjnych azjatyckich form  nauczane w sposób prosty i zrozumiały przy odpowiednio dobranej muzyce. Dzięki nim osiągniesz stan równowagi i integracji psychofizycznej, jednocześnie zmniejszając dolegliwości bólowe pleców i kręgosłupa.

    dowiedz się więcej →


  • Jakość nie ilość

    Często problemy zdrowotne nie wynikają wyłącznie z braku ruchu, lecz z jego jakości. Kiedy mówimy o bezpiecznej, nieurazowej aktywności fizycznej, powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na  jakość wykonywanych ćwiczeń.

    Gimnastyka chińskagwarantuje nam uzyskanie oczekiwanych efektów.

    dowiedz się więcej →

  • Recepta na lepsze zdrowie

    Gimnastyka chińska nie wyczerpuje energetycznie. Jest traktowana jako forma rehabilitacji przy niektórych schorzeniach czy dysfunkcjach organizmu, np. bólu stawów i kręgosłupa oraz koordynacji i motoryki ruchowej. Dzięki tym zaletom polecana jest wszystkim bez względu na wiek, również seniorom. Praktykując regularnie zachowasz lepsze zdrowie, poprawisz fizjologiczną wydolność organizmu, a także przyczynisz się do pozbycia tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia dla Seniora -Tai Chi, Qigong - Gocław - Praga Południe

Medytacja

W ćwiczeniach odnajdujemy spokój. Wchodzimy w stan wewnętrznej harmonii. Wyciszamy umysł.

Ruch

W płynnych wolnych ruchach poprawiamy równowagę i koordynację oraz kondycję.

Zdrowy Kręgosłup

Poprzez spiralny ruch tułowia rozluźniamy kręgosłup, przywracając prawidłową postawę.

Droga do lepszego zdrowia


  • Kręgosłup lędźwiowy ćwiczenia, Gocław, Praga PołudnieNieumiejętne  zagospodarowanie  czasu przeznaczonego na odpoczynek i relaks jest często skutkiem pośpiechu i stresu, dlatego  człowiek świadomie lub nieświadomie poszukuje sposobu na zachowanie zdrowia i dobrego samopoczucia. Gdy mamy mniej energii
    i chęci do działania, spada koncentracja, wzrasta nerwowość i rozdrażnienie, dlatego wszelkie systemy integracji psychofizycznej op
    arte na elementach medytacyjnych i wyciszających są niezastąpione.

    .

    b

Corporate Wellness - w Biurze

Dla zapracowanych

Znacznie zmniejszają dolegliwości bólowe pleców i kręgosłupa po wielogodzinnym siedzeniu przy biurku. Uspokajają i wyciszają

Gimnastyka na Kręgosłup, Praga Południe, Gocław

Dla seniorów

To bezpieczne ćwiczenia z wykorzystaniem wyłącznie ciężaru własnego ciała. Mogą być wykonywane przez osoby starsze.  

Ćwiczdlazdrowia, Sławomir Sobczak

Dla nastolatków

Dopasowane do potrzeb młodych ludzi, którzy chcą skorygować swoją sylwetkę i lepiej panować nad stresem oraz  emocjami.

Ćwicz dla Zdrowia, Gimnastyka Chińska, Gocław

Dla niepełnosprawnych

Poprawiają krążenie i pomagają zwiększyć metabolizm  bez obciążania stawów i mięśni. Wykonywane są na siedząco.

Po pierwsze, pozbyć się napięć!

Osoby w każdym wieku odnajdują wiele korzyści z bezpiecznej, nieurazowej aktywności w postaci chińskich ćwiczeń zdrowotnych zmniejszając utrwalony błędny, patologiczny wzorzec poruszania się wynikający z powstałych napięć. Dlatego nie koncentrujemy się na typowo rozumianym treningu, lecz na uwolnieniu organizmu od fizycznych i psychicznych napięć.